top of page

FOL Church Group

Público·178 miembros

Landstede Leiden kijken 28/10/2023


Team, Games, WON, LOST, POINTS. 1, Landstede Hammers, 5, 4, 1, 9. 2, Donar Groningen, 5, 3, 2, 8. 3, ZZ Leiden, 4, 3, 1, 7. 4, Heroes Den Bosch, 4, 3, 1, 7.


Basketbal: Landstede stoot ZZ Leiden van de tweede plaats 26 feb 2017 — De Belg heeft de indruk dat sommige spelers last hadden van de druk die bij de tweede plaats kwam kijken. Het verschil met Landstede bedraagt nu ... Maar waarom wil Koen het? ‘Omdat ik weet waarvoor ik het doe. Ik wil de taal goed leren spreken. ’ Die intrinsieke motivatie van de studenten heeft met drie aspecten te maken. Niels: ‘Als eerste een strakke kwaliteitscultuur. We verwachten veel van je. Want wanneer wordt een factuur betaald? Als de app goed is, dus minimaal een 8 waard is. Het examen is daarom de ondergrens waaraan je moet voldoen. Ten tweede de logistiek: studenten moeten precies weten waar ze aan toe zijn. Daar leer ik nu mee omgaan door niet in elke discussie mee te gaan. Het werk moet ook af. ’ Ook wordt hij zelfstandiger: ‘De leraren leggen niet uit bij wie je voor wat moet zijn. Dat zoek je zelf uit. ’ Dat docenten een afspraak met jou kunnen vergeten, is voor veel eerstejaars ook wennen, merkt medestudent Koen. Als derdejaars is hij personal coach van een aantal eerstejaars. ‘Ik leg uit dat dit normaal is. Docenten zijn druk. Het is jouw verantwoordelijkheid om hen daaraan te herinneren. ’ Niels reageert: Daarvan maken we studenten ook bewust in de coaching: wil je zelfstandig zijn dan moet je je verantwoordelijkheid nemen. Landstede Leiden kijken live 28 oktober 2023 12 okt 2020 33 minuten geleden — Landstede Leiden kijken live 28 oktober 2023 12 okt 2020 — Het wordt financieel gezien een moeilijke tijd. Betaalde livestream. SD Sportswear nieuwe kledingpartner Landstede Basketbal 7 jan 2019 — Beide partijen hebben zondag, in de rust van het competitieduel tussen Landstede Basketbal en Zorg en Zekerheid Leiden, een overeenkomst voor ... MBOscrum bij Landstede MBO | Onderwijsmagazine ZinMagLeerdoelen Elke projectgroep heeft een eigen leerdoel. Niels: ‘Met elkaar werken ze tien weken aan opdrachten die – om ze uit te dagen – altijd net iets te moeilijk zijn. Doordat ze hetzelfde moeten bereiken, kunnen wij ze coachen op dat wat ze nodig hebben. ’ ‘Neem Matthieu’, zegt Niels terwijl hij naar hem kijkt. ‘Hij is eerstejaars en zit in een groep die goed kan organiseren en de potentie heeft om snel te werken. Maar samen kunnen ze ook besluiten om twee weken te kletsen. Dat kan. Alleen hebben we daarover dan wel een gesprek. ’ Matthieu knikt instemmend. ‘Doe je iets niet dan straf je jezelf. Je doet de opleiding immers niet voor je docent. ’ Wennen De studenten moeten zelf ontdekken waarom ze bij elkaar zitten. Matthieu leert er veel van: ‘In periode 1 was ik de groepsleider, de scrummaster. Nu zijn er drie leiders in één groep geplaatst. Die leiders hebben allemaal een mening. Zorg en Zekerheid Leiden Basketball Assistant Coach at ZZ Leiden Basketball · Klik hier om het profiel van Stan van den Elzen te bekijken Landstede Hammers. Kijksporten. Zwolle, Overijssel ... BNXT League Team, Games, WON, LOST, POINTS. 1, Landstede Hammers, 5, 4, 1, 9. 2, Donar Groningen, 5, 3, 2, 8. 3, ZZ Leiden, 4, 3, 1, 7. 4, Heroes Den Bosch, 4, 3, 1, 7. En het allerbelangrijkste: coaching, op persoonlijk, proces- en vakgebied. Het is de rode draad door de opleiding. De ondersteuning is naar behoefte. ’ Heerlijk Als we even later over de afdeling lopen, zijn overal studenten serieus aan het werk. Ook komen er steeds studenten naar Emiel toe: of hij straks even tijd heeft? ‘Die flexibiliteit vind ik heerlijk. ’s Ochtends overleg ik met de collega’s wie wat wanneer doet. Zo krijg ik mijn to-do-lijstje voor die dag. Vandaag heb ik bijvoorbeeld al twee keer individueel wat uitgelegd, een groep geholpen en iemand aangesproken op zijn gedrag. ’ Na elke periode stelt het team, op basis van ieders ontwikkelpunten, nieuwe groepen samen. Intrinsieke motivatie Dankzij MBOscrum heeft Koen ‘flink wat bagage voor het hbo’: ‘Ik weet zeker dat ik een voorsprong heb vergeleken met havisten. ’ Hij gaat met plezier naar school. Het is zelfs zo leuk dat hij extra Engels wil volgen. Volgens Niels is dat ‘een mooi voorbeeld van het vak Leren, Loopbaan en Burgerschap zonder dat je er les in hoeft te geven. ‘Koen krijgt dan bijvoorbeeld een opdracht waarbij de docent Engels de klant is. De voertaal is Engels. Landstede Groep biedt jongeren tegelijk vmbo- én mbo- 26 aug 2022 — Dit is een goed voorbeeld; de doorlopende leerroutes van Landstede Groep laten zien dat regionale samenwerkingen echt leiden tot gelijke kansen ...


Acerca de

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...

Miembros

bottom of page